Якщо ваші права порушено
- До уваги споживачів! Будьте пильними при придбанні ювелірних виробів!
- Що робити, якщо вас обкурюють? Пишіть скаргу до Головного управління Держпродспоживслужби у Вінницькій області!
- Що робити споживачу, якщо ціни на ціннику і в чекові не співпадають?
- Пам’ятка для споживачів, які мають намір скористуватися послугами інтернет-магазину
- Пам’ятка для споживачів (якщо ваші права порушено)
- Пам’ятка споживача: Як діяти покупцю, який випадково розбив чи пошкодив товар у магазині?
- Зразок скарги про порушення прав споживача
- Лист Мінекономрозвитку від 12.11.2018 № 3631-06/49481-03 щодо розробленої форми звернення про порушення прав споживачів у разі придбання нехарчової продукції