08 лютого 2024 року начальник Управління захисту прав споживачів та контролю за регульованими цінами Головного управління Держпродспоживслужби у Вінницькій області Юлія Білик провела онлайн-зустріч зі студентами Вінницького торговельно-економічного фахового коледжу Державного торговельно-економічного університету, які здобувають освіту за спеціальністю "Готельно-ресторанна справа" та презентувала освітній міні-проєкт "Я-споживач", розроблений спеціалістами Управління з метою підвищення рівня обізнаності студентів щодо їхніх споживацьких прав та надання інструментів для їх ефективного відстоювання.
Під час заходу Юлія Білик наголосила, що кожен має право задовольняти свої потреби товарами та послугами належної якості і розповіла, які зобов'язання перед споживачем мають продавець, виробник або виконавець та як діяти у разі невиконання цих зобов'язань. Учасники жваво обговорювали змодельовані ситуації, які є досить розповсюдженими у реальному житті і надавали свої пропозиції щодо їх вирішення.
- як діяти, коли ти купив товар неналежної якості;
- як діяти, коли ти купив товар належної якості, але хотів би його повернути;
- які товари належної якості не підлягають обміну або поверненню;
- що робити у разі придбання продуктів харчування неналежної якості.