Напередодні Всесвітнього дня захисту прав споживачів Головне управління Держпродспоживслужби у Вінницькій області спільно з Вінницьким торговельно-економічним інститутом Державного торговельно-економічного університету та ГО "Українська Асоціація Маркетингу" провели опитування споживачів щодо їхньої задоволеності придбаними товарами та отриманими послугами та дізналися, як громадяни оцінюють механізм реалізації споживацьких прав в Україні.
У опитуванні взяли участь 47 респондентів віком від 18 до 40 років, які є жителями Вінницької міської територіальної громади.
За результатами дослідження спеціалісти Управління захисту прав споживачів та контролю за регульованими цінами ГУ Держпродспоживслужби у Вінницькій області виявили:
- 53,2% громадян стикалися із ситуацією, коли їхні споживацькі права було порушено;
- 31,9% респондентів роблять зауваження у разі порушення їхніх прав суб'єктами господарювання та 19,1% не залишають ситуацію осторонь, 17% віддають перевагу вирішенню питань з адміністрацією та 10,6% намагаються самостійно владнати непорозуміння;
- 59,6% опитуваних зазначили, що найчастіше їхні права споживачів порушуються під час придбання товарів неналежної якості, 48,9% стикаються із проблемами при отриманні послуг неналежної якості, 46,8% - при купівлі продуктів харчування;
- 91,5% громадян переконані, що існує потреба в функціонуванні системи захисту прав споживачів.
Детальніше з результатами опитування можна ознайомитись, переглянувши слайди.