Новини

29 Січень 15:07
На варті захисту споживачів: спеціалісти ГУ Держпродспоживслужби у Вінницькій області допомогли повернути 128 928 тисяч гривень за неякісні товари та послуги!
На варті захисту споживачів: спеціалісти ГУ Держпродспоживслужби у Вінницькій області допомогли повернути 128 928 тисяч гривень за неякісні товари та послуги!

Основним завданням Управління захисту споживачів Головного управління Держпродспоживслужби у Вінницькій області є контроль якості товарів та послуг, контроль за дотриманням законодавства України про захист прав споживачів у торгових підприємствах на території м. Вінниця та області.

Протягом 2018 року працівниками Управління захисту споживачів було проведено 87 планових та 121 позапланова перевірка щодо дотримання вимог чинного законодавства. У 82 суб'єктів господарювання виявлено порушення: згідно планових заходів контролю - 64, позапланових - 18.

Під час проведення перевірок особлива увага приділялась вивченню супровідних документів, дотриманню умов та термінів зберігання продукції, наявності необхідної достовірної інформації про продукцію. 

Зокрема, спеціалістами було перевірено 20 суб'єктів господарювання з роздрібної торгівлі нафтопродуктами та, як наслідок, встановлено 11 порушень на загальну суму 92 098 тисяч гривень.

Протягом 2018 року працівниками Управління захисту споживачів було досліджено 60 рекламоносіїв, у 46 з яких виявлено порушення та добровільно сплачено 39 054 тисяч гривень штрафних санкцій.

Особливу увагу було приділено рекламі лікарських засобів, медичних виробів та методів профілактики, діагностики, лікування і реабілітації. Також, серед порушень мало місце розміщення реклами, що порушує моральні та етичні норми або є дискримінаційною. 

За 12 місяців 2018 року Управлінням захисту споживачів було отримано 504 звернення громадян: 220 стосувалися питань сфери послуг, 292 - придбання неякісних непродовольчих товарів, 32 - якості продовольчих товарів та обслуговування в магазинах, 12 - придбання товарів через мережу Інтернет, 42 - щодо роботи ЖКГ, 4 - відносно роботи банківських послуг.

Всього, у звітному періоді, споживачам було повернуто 128 928 тисяч гривень за неякісно надані товари та послуги. 

Шановні споживачі, якщо під час придбання товарів або отримання послуг ваші права було порушено, а самостійно вирішити питання ви не можете - звертайтесь за консультацією до Головного управління Держпродспоживслужби у Вінницькій області:
м. Вінниця, вул. Максимовича, 19 або за телефоном 65-88-44 (громадська приймальня).

 

 

Записатись
Подати скаргу