Новини

20 Листопад 10:26
Особливості укладання договору між рекламодавцем та суб’єктом господарювання
Особливості укладання договору між рекламодавцем та суб’єктом господарювання

Одним з найважливіших етапів купівлі будь-якої послуги є правильні дії при укладанні договору суб’єктами господарювання. Саме від того, як у договорі будуть прописані ті чи інші умови, багато в чому залежить те, як надалі він буде виконуватися. Тому завжди, на етапі погодження проекту договору, сторонам варто врахувати усі можливі майбутні ризики при його виконанні.

Основні вимоги до укладання договору на надання рекламних послуг встановлено главою 63 (ст. 901–907) Цивільного кодексу і Законом від 03.07.96 № 270/96-ВР "Про рекламу".

За договором на надання рекламних послуг одна сторона (виконавець) зобов'язується за завданням другої сторони (замовника) надати послугу, яка споживається в процесі вчинення певної дії або провадження певної діяльності, а замовник зобов'язується оплатити виконавцю цю послугу, якщо інше не встановлено договором ст. 901 Цивільного кодексу.

Замовник – це рекламодавець, тобто особа, яка є замовником реклами для її виробництва та/або поширення. У випадку рекламування окремих видів товарів або послуг, у замовника повинні бути дозвільні документи (дозволи, сертифікати, ліцензії).

Виконавець – це розповсюджувач або виробник реклами (залежно від того, які рекламні послуги виступають предметом договору). Зазначимо, що виконавцю рекламних послуг для ведення своєї діяльності ліцензія не потрібна. Проте, йому слід включити цей вид діяльності у свої дані, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців і громадських формувань.

Предметом договору виступає послуга, споживана в процесі її надання. Наприклад, це може бути виготовлення та розміщення зовнішньої реклами, реклами на телебаченні тощо.

Згідно з ч. 2 ст. 27 Закону України "Про рекламу" відповідальність за порушення законодавства про рекламу несуть:

  • рекламодавець – він відповідає за зміст рекламної інформації, якщо не буде доведено, що порушення відбулося не з його вини;
  • виробник реклами – він відповідає за оформлення, виробництво, підготовку реклами;
  • розповсюджувач реклами – у частині, що стосується часу та місця розміщення реклами.

При складанні договору, суб’єкт господарювання, який є замовником, має чітко обумовити з виконавцем відповідальність у разі порушення рекламного законодавства. Як показує практика, виконавець певними пунктами договору перекидає свою відповідальність на замовника (наприклад, за зміст реклами).

Не підписуйте згарячу перший-ліпший шаблон – вдумливо прочитайте наданий вам екземпляр і оцініть. Потурбуйтесь про свій бізнес та репутацію!

 

Записатись
Подати скаргу