Новини

11 Серпень 12:59
Якщо ваші права споживача були порушені - обов'язково звертайтесь до Держпродспоживслужби!
Якщо ваші права споживача були порушені - обов'язково звертайтесь до Держпродспоживслужби!

Придбали неякісний товар або послугу, а суб'єкт господарювання не йде на зустріч - не зволікайте, обов'язково звертайтесь до Держпродспоживслужби!

Одним із напрямків роботи Управління захисту споживачів є опрацювання звернень щодо порушення прав споживачів суб’єктами господарювання при реалізації товарів та наданні послуг.

Так, до Головного управління Держпродспоживслужби у Вінницькій області надійшла скарга від мешканки міста Вінниця, яка замовила через Інстаграм-платформу магазину "Apple iElectronics" телефон Iphone 11 pro max 256 гб за який внесла передоплату у розмірі 22814 грн. 

Проте, порушивши терміни виконання замовлення, представники магазину повідомили, що товар відсутній на складі і відмовились повертати кошти, натомість запропонувавши альтернативні варіанти. Окрім того, повідомили, що необхідно окремо оплатити гарантію на один рік - 900 грн та послуги з доставки - 228 грн, хоча раніше запевняли, що доставка відбувається за рахунок магазину. 

Таким чином, відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів", продавець здійснив наступні порушення: не надав повну достовірну своєчасну інформацію про товар та його наявність, створив недобросовісну рекламу, завдав моральної та матеріальної шкоди споживачу.

Після надання фахової інформаційно-консультативної допомоги спеціалістами Управління захисту споживачів покупцю були повернуті кошти в повному обсязі, 22814 грн.

Шановні споживачі, якщо під час придбання товарів або отримання послуг ваші права було порушено, а самостійно вирішити питання ви не можете - звертайтесь за консультацією до Головного управління Держпродспоживслужби у Вінницькій області:

м. Вінниця, вул. Максимовича, 19 або за телефоном 65-88-44 (громадська приймальня)/(098) 165-88-44 (цілодобова гаряча лінія).

Вдалих вам покупок!

 

Записатись
Подати скаргу