Новини

19 Жовтня 11:32
Як діяти, якщо вирішили повернути кошти за неякісний товар, але ціна вже змінилася?
Як діяти, якщо вирішили повернути кошти за неякісний товар, але ціна вже змінилася?

Якщо товар виявився неякісним і доведено, що суттєвий недолік виник з вини виробника, а не споживача, ви маєте право замінити товар на аналогічний чи повернути кошти. 

Відповідно до пункту 7 статті 8 Закону України "Про захист прав споживачів" на момент розірвання договору купівлі-продажу споживач має право:

  • повернути суму, зазначену в чеку, якщо вартість товару зменшилася;
  • повернути суму, що зазначена на ціннику, якщо ціна товару збільшилася.

Отже, якщо ціна товару в день розірвання договору купівлі-продажу зменшилася, покупець має право отримати повну суму сплачених коштів, вказаних у розрахунковому документі.

Якщо ціна товару в день розірвання договору купівлі-продажу збільшилася, споживач має право отримати більшу суму, тобто ту, що зазначена на ціннику.

Пам'ятайте: сплачені за товар кошти ви маєте право повернути в день звернення чи протягом 7 днів. Якщо скористалися послугами інтернет-магазину – протягом 30 днів.

 

Записатись
Подати скаргу