25 жовтня 2018 року в м. Київ пройшов Міжнародний форум "Реклама ХХІ сторіччя. Стандарти недискримінаційної реклами", в роботі якого взяли участь спеціалісти Управління захисту споживачів Головного управління Держпродспоживслужби у Вінницькій області.
Організаторами проекту виступили Українська Асоціація Маркетингу, Індустріальний Ґендерний Комітет з Реклами в партнерстві з Представництвом Фонду ім. Фрідріха Еберта в Україні, Міністерство соціальної політики України.
Міжнародний форум був присвячений обговоренню практик створення та розповсюдження дискримінаційної реклами, а також застосування Стандарту недискримінаційної реклами СОУ 21708654 -002-2011.
Під час роботи форуму були обговорені наступні питання:
- Світові тренди в рекламі;
- Законодавчі ініциативи. Основні пропозиції до Закону України "Про рекламу";
- Світлий та темний бік української реклами: професіоналізм vs дискримінація.
В центрі дискусії був розбір стандартів недискримінаційної реклами за ознакою статі та новітніх трендів рекламної індустрії. Під час роботи форуму спеціалісти обговорили питання гендерних стереотипів та їх впливу на реальне життя і тиражування через засоби масової інформації, питання засобів протидії сексизму в рекламі.