Новини

21 Червень 16:13
Відбулось засідання IV Всеукраїнського круглого столу "Молодь Поділля опановує маркетинг"
Відбулось засідання IV Всеукраїнського круглого столу "Молодь Поділля опановує маркетинг"

20 червня 2023 року відбулось засідання VI Всеукраїнського круглого столу "Молодь Поділля опановує маркетинг", організаторами якого виступили Вінницький торговельно-економічний інститут ДТЕУ, ГО "Українська асоціація маркетингу" та ТОВ "ТРК "регіон-інформ", серед запрошених у заході взяла участь начальник Управління захисту прав споживачів та контролю за регульованими цінами Головного управління Держпродспоживслужби у Вінницькій області Юлія Білик.

Головною темою круглого столу було обговорення переваг та ризиків використання штучного інтелекту в маркетингу, що наразі є надзвичайно актуальним питанням, оскільки розвиток ШІ за останні кілька місяців був вражаючим і сьогодні всі намагаються підлаштувати цей потужний інструмент відповідно до своїх потреб.

Під час засідання учасники розібрали основні завдання, для виконання яких можна використати штучний інтелект:

  • швидка комунікація зі споживачами та надання консультацій через чат-боти, голосові помічники тощо;
  • моніторинг суспільної думки, ШІ може збирати дані про споживчий інтерес відносно певних товарів;
  • прогнозування попиту методом збору та обробки даних про продажі компанії та компаній-конкурентів;
  • визначення цільової аудиторії для більш ефективного просування товару;
  • здійснення аналізу рекламних майданчиків, що дозволяє оптимізувати витрати на рекламу.

Проте ключовим недоліком ШІ сьогодні є його нездатність бути по-справжньому творчим, тому не варто зловживати допомогою нейромереж для створення слоганів, естетики та інших складових обличчя бренду.

Такий формат заходу виявився надзвичайно цікавим та корисним для всіх учасників, адже ми завжди прагнемо отримати релевантні знання для більш ефективної роботи. 

 

Записатись
Подати скаргу