Новини

10 Квітень 21:41
У Вінниці Держпродспоживслужба та представники ЖКГ обговорили проблемні питання у сфері надання послуг та шляхи їх ефективного вирішення
У Вінниці Держпродспоживслужба та представники ЖКГ обговорили проблемні питання у сфері надання послуг та шляхи їх ефективного вирішення

Сьогодні, 10 квітня 2024 року, на базі Головного управління Держпродспоживслужби у Вінницькій області під головуванням начальника управління Андрія Якимчука відбулося засідання круглого столу, у якому взяли участь начальник Управління захисту прав споживачів та контролю за регульованими цінами Юлія Білик, спеціалісти Управління захисту прав споживачів та контролю за регульованими цінами і представники ЖКГ м. Вінниці, а саме: КП "Вінницяоблводоканал", ТОВ "Енера", ТОВ "ЖЕО", КП "Вінницяміськтеплоенерго", АТ "Вінницягаз", ТОВ "Газорозподільні мережі", КП "Вінницяоблтеплоенерго", КУП "ЕКОВІН".

Так, заступник начальника управління-начальник відділу контролю у сфері торгівлі, робіт та послуг Петро Бевзюк поінформував учасників про поновлення проведення позапланових заходів державного нагляду (контролю) відповідно до п. 4 постанови КМУ від 13.03.2022 р. №303 "Про припинення заходів державного нагляду (контролю) і державного ринкового нагляду в умовах воєнного стану" та озвучив питання, з якими найчастіше звертаються споживачі:

  • нарахування коефіцієнтів приведення до стандартних умов газу;
  • зміни нарахування розподілу між споживачами обсягів спожитих у будівлі комунальних послуг;
  • застосування двоставкового тарифу за послуги споживання та транспортування;
  • своєчасності та правильності передачі показників, функціонування особистих кабінетів.

Головний спеціаліст відділу ринкового та метрологічного нагляду Тарас Вакалюк наголосив присутнім на необхідності проведення роз'яснювальної роботи серед споживачів щодо своєчасності повірки засобів обліку та сповіщення про завершення терміну діючої повірки через особисті рахунки.

Зі свого боку завідувач сектору контролю за регульованими цінами Ігор Галицький проаналізував характерні порушення чинного законодавства у сфері ціноутворення, які були виявлені при проведенні перевірок ЖКГ за попередні роки.

Наостанок Юлія Білик зазначила, що Держпродспоживслужба завжди відкрита до співпраці задля покращення загального рівня надаваних послуг. 

Загалом зустріч пройшла у форматі відкритого діалогу, усі присутні могли задати свої питання спеціалістам та отримати вичерпні фахові роз'яснення.

 

Записатись
Подати скаргу