Новини

26 Березень 11:22
Реклама та спам - чи існує різниця?
Реклама та спам - чи існує різниця?

Реклама – двигун торгівлі. Завдяки рекламі ми приймаємо рішення про вибір того чи іншого продукту або послуги, проте коли її забагато, ми можемо зазнавати певних незручностей.

Статтею 2 Закону України "Про електронні комунікації" визначено, що спам – це електронні, текстові та/або мультимедійні повідомлення, що без попередньої згоди (замовлення) користувачів неодноразово (більше п'яти повідомлень одному абоненту) надсилаються на їхні адреси електронної пошти або кінцеве (термінальне) обладнання, крім повідомлень постачальника електронних комунікаційних послуг щодо надання ним електронних комунікаційних послуг або повідомлень від органів державної влади чи органів місцевого самоврядування з питань, що належать до їх повноважень.

Держпродспоживслужба інформує, що 30 травня 2023 року Законом України №3136-IX доповнено Закон України "Про рекламу" статтею 143, якою визначено, що розповсюдження реклами у формі спаму, у тому числі здійснення масових дзвінків з використанням будь-яких комунікаційних технологій без попередньої письмової згоди споживача, у тому числі в електронній формі, забороняється.

Розповсюдження реклами з використанням номерів телефонів чи інших мережевих ідентифікаторів споживача може здійснюватися лише за наявності попередньої письмової згоди такого споживача, у тому числі в електронній формі, та якщо споживач отримує можливість безоплатно у будь-який час у простій і зрозумілій формі відмовитися від використання своїх даних, у тому числі від отримання реклами з використанням номерів телефонів чи інших мережевих ідентифікаторів споживача.

За таке порушення на розповсюджувача реклами накладається штраф у розмірі трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

Записатись
Подати скаргу