Новини

07 Грудень 14:14
Гарантійний талон може надаватися в електронному вигляді
 Гарантійний талон може надаватися в електронному вигляді

Новий Порядок гарантійного ремонту (обслуговування) або гарантійної заміни технічно складних побутових товарів затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 28 листопада 2023 року №1251, що передбачає оцифрування надання гарантійних послуг для покупців побутової техніки та мобільних телефонів.

Відповідно до зазначеного Порядку, експлуатаційні документи на товар, що містять гарантійний талон та інформацію про товар, надаються споживачеві у паперовій або в електронній формі через офіційний вебсайт виробника не пізніше моменту передачі товару.

Інформація про товар має містити:

 

  • найменування товару;
  • модель та серійний номер;
  • дату виготовлення;
  • основні споживчі властивості;
  • характеристики товару;
  • правила та умови зберігання і безпечного використання;
  • гарантійні зобов'язання, надані виробником (продавцем);
  • гарантійний строк та строк служби товару;
  • у разі потреби, відомості про дії споживача після закінчення строку служби товару та про можливі наслідки невиконання таких дій;
  • найменування та адресу виробника (або імпортера);
  • найменування та адресу сервісного центру;
  • інформацію про товар, який за певних умов може мати небезпечний вплив на життя, здоров'я і майно споживача та про можливі наслідки такого впливу.

Виробник може надати споживачеві доступ до експлуатаційних документів на товар, які розміщені на офіційному вебсайті виробника, інформація про який зазначається безпосередньо на товарі та/або на упаковці або у супровідних документах, що разом з товаром передаються споживачеві, чи іншим способом (у доступній наочній формі).

Для здійснення гарантійного ремонту або гарантійної заміни, товар приймається продавцем (сервісним центром) після пред'явлення споживачем розрахункового документа, передбаченого Законом України "Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг" та гарантійного талону, за умови цілісності передбачених експлуатаційними документами пломб на товарі.

У разі надання виробником (продавцем) гарантійних зобов'язань в електронній формі, споживач також повинен надати продавцю (сервісному центру) необхідну інформацію, яка ідентифікує товар та надає доступ до гарантійного талону в електронній формі.

У разі порушення ваших прав як споживача - звертайтесь до Держпродспоживслужби. Також нагадуємо, що споживач може звернутися за захистом своїх прав до суду.

 

 

Записатись
Подати скаргу