Новини

10 Листопад 15:16
10 листопада - Всесвітній день якості!
10 листопада - Всесвітній день якості!

Всесвітній день якості відзначається щороку в другий четвер листопада у багатьох країнах світу.

Безперечно, на якість нашого життя впливає безліч факторів, вагоме значення серед яких займають товари та послуги, якими ми користуємося щодня або час від часу.

Відповідно до ст.1 Закону України "Про захист прав споживачів", належна якість товару, роботи або послуги - властивість продукції, яка відповідає вимогам, встановленим для цієї категорії продукції у нормативно-правових актах, та умовам договору із споживачем.

На жаль, доволі часто людям доводиться стикатися з проблемою придбання неякісного товару або послуги і варто зауважити, що це не додає ані здоров'я, ані психологічного комфорту. Саме тому, громадянам так необхідно знати про свої права у подібних ситуація, адже це допоможе зберегти нерви і заощадити кошти.

Спеціалісти Управління захисту споживачів Головного управління Держпродспоживслужби у Вінницькій області нагадують, що відповідно до ст.8 Закону України "Про захист прав споживачів", у разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків, споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством, має право вимагати:

  • пропорційного зменшення ціни;
  • безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк;
  • відшкодування витрат на усунення недоліків товару.

У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару (продавця, виконавця), або фальсифікації товару, підтверджених за необхідності висновком експертизи, споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством і на підставі обов'язкових для сторін правил чи договору, має право за своїм вибором вимагати від продавця або виробника:

  • розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми;
  • вимагати заміни товару на такий же товар або на аналогічний, з числа наявних у продавця (виробника), товар.

Розгляд та опрацювання звернень щодо порушення прав споживачів під час придбання товарів чи послуг є одним з пріоритетних напрямків роботи Держпродспоживслужби, тож якщо ваші права було порушено, а самостійно вирішити питання ви не можете - звертайтесь до ГУ Держпродспоживслужби у Вінницькій області: м. Вінниця, вул. Максимовича, 19 або за телефоном 65-88-44 (громадська приймальня).

 

 

Записатись
Подати скаргу