Чому заборонена реклама та стимулювання продажу тютюнових виробів, пристроїв для нагрівання тютюну та електронних сигарет?
Якщо коротко — для захисту вашого здоров'я і зменшення рівня захворюваності, спричиненого курінням.
Яскраві картинки, впізнавані слогани, приваблення до "спільноти однодумців" — усе це маркетингові стратегії, покликані залучити якомога більшу кількість дітей та підлітків до початку куріння та викликати у них залежність.
Бачите будь-де зображення, яке привертає до себе увагу, кричить "купи мене" або ж в який-небудь спосіб заохочує купити сигарети, електронні сигарети, заправні контейнери й рідини до них, пристрої для нагрівання тютюну та їхні сигарети (стіки)? Перед вами реклама та стимулювання!
Тож хутчіше фотографуйте, фіксуйте місце і подавайте заяву:
- до Держпродспоживслужби;
- або через сервіс Центру громадського здоров’я.