02 листопада 2018 року в м. Київ пройшов спільний семінар працівників Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів і Всеукраїнської рекламної коаліції, який був присвячений розгляду питань сучасної рекламної практики та контролю за додержанням законодавства про рекламу.
Генеральний директор Всеукраїнської рекламної коаліції Максим Лазебник виступив перед учасниками семінару з оглядом проведених громадських рекламних експертиз за 2018 рік.
Олег Кобельков - начальник відділу контролю за рекламою та дотриманням антитютюнового законодавства, проаналізував сучасний стан діяльності органів з контролю за додержанням рекламного законодавства.
Під час семінару спеціалісти обмінялись досвідом сучасної рекламної практики та розібрали наочні приклади порушень законодавства про рекламу.