Новини

21 Грудень 12:06
Температура повітря в житлових приміщеннях
Температура повітря в житлових приміщеннях

Згідно "Правил надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення", затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 21.07.2005 р. № 630 (із змінами), послуги з централізованого опалення повинні відповідати нормативній температурі повітря у приміщеннях квартири (будинку садибного типу) за умови їх утеплення споживачами та вжиття власником (балансоутримувачем) будинку та/або виконавцем заходів до утеплення місць загального користування будинку. 

Температура повітря в житлових приміщеннях не повинна бути нижче 18° С, у наріжних кімнатах – не нижче 20° С. Якщо ж фактична температура в приміщеннях нижча, споживач має право вимагати зменшення плати за надання послуг на 5% за кожний градус відхилення. При температурі в житлових приміщеннях нижче 12° С, у наріжних кімнатах – нижче 14° С плата за централізоване опалення не справляється. Дане питання регулюється "Порядком проведення перерахунків розміру плати за надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення в разі ненадання їх або надання не в повному обсязі, зниження якості", затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 17.02.2010 року № 151.

Дії споживача у разі неналежного надання послуг або ненадання послуг з централізованого опалення:

  • Повідомити про такий факт виконавця в усній формі за допомогою телефонного зв’язку чи у письмовій формі за адресами, що зазначені у договорі. 
  • Отримати підтвердження виконавцем про отримання такого факту. Повідомлення споживача незалежно від його форми (усна або письмова) обов'язково реєструється представником виконавця у журналі реєстрації заявок споживачів. Представник виконавця зобов'язаний повідомити споживачеві відомості про особу, яка прийняла повідомлення (ПІБ), реєстраційний номер повідомлення та час його прийняття. Представник виконавця, якому відомі причини неналежного надання або ненадання послуги, зобов'язаний невідкладно повідомити про це споживача та зробити відповідну відмітку в журналі реєстрації заявок, що є підставою для визнання виконавцем факту неналежного надання або ненадання послуги.
  • У разі невизнання виконавцем факту неналежного надання або ненадання послуги, узгодити з виконавцем точний час та дату проведення перевірки у приміщенні споживача викладеного факту. Представник виконавця повинен з’явитися до споживача не пізніше визначеного у договорі строку.
  • Скласти акт-претензію за результатами перевірки, який за відсутності представників виконавця є дійсний за умови підписання його не менше як двома споживачами.
  • Подати акт-претензію виконавцю та отримати підтвердження про реєстрацію його в журналі реєстрації актів-претензій. Виконавець зобов’язаний розглянути такий акт-претензію і повідомити протягом трьох робочих днів споживача про результати розгляду.
  • У разі незгоди з результатами перевірки споживач і виконавець визначають час і дату повторної перевірки для проведення якої запрошують представника уповноваженого органу виконавчої влади та/або органу місцевого самоврядування, а також представник об'єднання споживачів. 
  • Споживач має право на досудове розв'язання спору шляхом задоволення пред'явленої претензії.

 

Записатись
Подати скаргу