Начальник відділу контролю за рекламою та дотриманням антитютюнового законодавства Головного управління Держпродспоживслужби у Вінницькій області Юлія Білик разом із представником Індустріального Гендерного Комітету з Реклами ГО УАМ Оленою Ковінько провели семінар для студентів торговельно-економічного інституту КНТЕУ та ВДПУ ім. М. Коцюбинського на тему "Людина в фокусі реклами. Стандарт недискримінаційної реклами".
Юлія Білик здійснила роз’яснення рекламного законодавства з метою підвищення правової обізнаності здобувачів вищої освіти, ознайомила з функціями відділу контролю за розповсюдженням реклами та дотриманням вимог антитютюнового законодавства і процедурою контролю якості реклами, яку даний відділ проводить у межах своїх повноважень.
Також, спеціаліст розповіла про штрафні санкції для недбалого рекламіста і складність доведення його невинуватості.
В свою чергу, Олена Ковінько разом з учаснками семінару розглянули основні положення "Стандарту недискримінаційної реклами за ознакою статі", особливу увагу аудиторії привернули приклади скарг, що надійшли до гендерного комітету за рік, зокрема, щодо презентації гендерних ролей у рекламі, яка, на жаль, постійно пов’язана із сексизмом.
Наприкінці зустрічі гості побажали студентам бути небайдужими до вітчизняного рекламного простору, адже реклама здатна формувати та підтримувати гендерні стереотипи у свідомості людей, тому дуже важливо відповідально ставитись до змісту рекламного контенту.