Новини

24 Червень 14:12
Програма "Споживач" - Випуск 82
Програма "Споживач" - Випуск 82

Кожен громадянин України має право за власні кошти придбати товар або отримати послугу належної якості відповідно до своїх потреб.

Однак, на жаль, нерідко буває, що споживача обважують чи обраховують, продають йому неякісну продукцію.

Споживач має право на відшкодування майнової та моральної шкоди, яку було завдано внаслідок придбання неякісної продукції або послуги.

Одним із напрямків роботи Управління захисту споживачів Головного управління Держпродспоживслужби у Вінницькій області є опрацювання звернень щодо порушення прав споживачів суб’єктами господарювання.

У випуску наведені поради споживачам, які допоможуть повернути кошти за неякісну продукцію.

 

 

Записатись
Подати скаргу