Новини

20 Жовтня 15:22
Права споживачів під надійним захистом Держпродспоживслужби!
Права споживачів під надійним захистом Держпродспоживслужби!

Розгляд та опрацювання звернень щодо порушення прав споживачів під час придбання товрів чи послуг є приорітетним напрямком у роботі Управління захисту споживачів.

Споживач має право на відшкодування майнової та моральної шкоди, яку було завдано внаслідок придбання неякісної продукції або послуги.

Так, до Головного управління Держпродспоживслужби у Вінницькій області звернувся мешканець м. Вінниця Даниленко П.П., інвалід Великої Вітчизняної Війни 1-ї групи, який уклав договір з підприємством по встановленню металопластикових конструкцій "Еко-Стандарт" на загальну суму 19724 гривень та заплатив аванс у розмірі 8000 гривень. Після укладення договору, чоловік з'ясував, що комерційні пропозиції на виконання аналогічних робіт коштують значно дешевше та вирішив розірвати угоду. Звернувшись до представників підприємства "Еко-Стандарт" з вимогою повернути надані кошти - отримав відмову. Після розгляду справи спеціалістами Управління захисту споживачів питання було вирішено на користь споживача, Даниленко П.П. було повернуто кошти у розмірі 8000 гривень.

Мешканка м. Вінниця Старосуд Т.П. звернулась до Головного управління Держпродспоживслужби у Вінницькій області зі скаргою на магазин "Обої стиль". Жінка придбала три рулони шпалерів на загальну суму 1800 гривень, але повернувшись додому та детально ознайомившись з товаром, виявила, що шпалери не відповідають її вимогам щодо кольору та фактури. Звернувшись до магазину з проханням оформити повернення товару - жінка отримала відмову. Після втручання спеціалістів Управління захисту споживачів Старосуд Т.П. було повернуто кошти в повному обсязі.

Мешканець м. Вінниця Медведчук С.П. придбав черевики вартістю 1495 гривень в магазині "4 сезони". Через два дні після купівлі на поверхні взуття з'явилися тріщини. Чоловік звернувся до магазину з проханням замінити неякісний товар або повернути витрачені кошти, але за три тижні працівники магазину не відповіли на запит покупця. Після опрацювання звернення Медведчука С.П. Управлінням захисту споживачів чоловікові було повернуто 1495 гривень.

 

Записатись
Подати скаргу