Новини

07 Листопад 15:47
Повернути кошти чи обміняти товар неналежної якості - законне право споживача!
Повернути кошти чи обміняти товар неналежної якості - законне право споживача!

Розгляд та опрацювання звернень щодо порушення прав споживачів під час придбання товарів чи послуг є приорітетним напрямком у роботі Управління захисту споживачів. 

Якщо споживачем було виявлено недоліки в товарі або наданій послузі, а суб’єкт господарювання відмовляється вирішувати питання - споживач має право на захист своїх інтересів державою.

Так, до Головного управління Держпродспоживслужби у Вінницькій області надійшла скарга від мешканки м.Вінниця Войцехівської В.М. на магазин "Броньовані двері" (м. Вінниця, вул. М. Оводова, 93). Жінка замовила броньовані двері та внесла передоплату у розмірі 6350 гривень. Коли двері доставили, виявилося - що це зовсім інша модель полотна, значно дешевша та ще й з дефектами. Жінка відразу звернулась до магазину з проханням повернути кошти, але отримала відмову. Після розгляду скарги фахівцями Управління зхисту споживачів, Войцехівській В.М. було повернуто кошти у повному обсязі, 6350 гривень.

Житель м. Вінниця Хмельницький С.І. звернувся до Управління захисту споживачів з проханням допомогти йому повернути кошти за придбаний товар неналежної якості. Чоловік придбав мобільний телефон у магазині "Ньютон" (м. Вінниця, просп. Юності, 18А), але виявилось, що телефон працює нестабільно та самостійно вимикається. Звернення до магазину щодо заміни, ремонту товару або повернення коштів працівники проігнорували; на скарги та дзвінки відповіді не було. Після отпрацювання звернення Хмельницького С.І. працівниками Управління захисту споживачів - магазин повернув чоловікові кошти у повному обсязі, 675 гривень.

Мешканка м. Вінниця Бондаренко О.О. придбала пару взуття вартістю 630 гривень в магазині "4 сезони" (м. Вінниця, вул. Грушевського, 48). Повернувшись додому з покупкою, жінка помітила наявність браку та звернулася до магазину з проханням замінити товар або повернути кошти, але отримала відмову. Адміністратор магазину запропонував ремонт взуття, але він був виконаний неякісно та псував зовнішній вигляд босоніжок. Після втручання спеціалістів Управління захисту споживачів Бондаренко О.О. було повернуто кошти у розмірі 630 грнивень.

 

 

Записатись
Подати скаргу