10 Грудень 14:21
Клієнтоорієнтований підхід - запорука ефективності роботи: Держпродспоживслужба проводить зустрічі з органами місцевого самоврядування!
В рамках удосконалення клієнтоорієнтованого підходу в роботі Головного управління Держпродспоживслужби у Вінницькій області, завершується цикл зустрічей в районах області з керівниками територіальних громад; міськими, сільськими, селищними головами та старостами сіл щодо наближення надаваних послуг до споживачів.
Під час зустрічей були обговорені питання проведення спільних заходів по всіх напрямках роботи ГУ Держпродспоживслужби у Вінницькій області, а саме:
- дотримання законодавства щодо безпечності харчових продуктів;
- обслуговування у сфері ветеринарної медицини;
- дотримання санітарного законодавства;
- запровадження системи реєстрації звернень громадян з питань захисту прав споживачів (журнали реєстрації, електронна передача скарг, контроль за виконанням та ефективним реагуванням);
- організації безпечного та якісного харчування в дитячих закладах;
- дотримання встановлених законодавством правил обробітку сільськогосподарських угідь;
- дотримання законодавства в частині формування тарифів на послуги ЖКГ;
- дотримання законодавства про реєстрацію сільськогосподарської техніки.