Новини

10 Грудень 14:21
Клієнтоорієнтований підхід - запорука ефективності роботи: Держпродспоживслужба проводить зустрічі з органами місцевого самоврядування!
Клієнтоорієнтований підхід - запорука ефективності роботи: Держпродспоживслужба проводить зустрічі з органами місцевого самоврядування!

В рамках удосконалення клієнтоорієнтованого підходу в роботі Головного управління Держпродспоживслужби у Вінницькій області, завершується цикл зустрічей в районах області з керівниками територіальних громад; міськими, сільськими, селищними головами та старостами сіл щодо наближення надаваних послуг до споживачів.

Під час зустрічей були обговорені питання проведення спільних заходів по всіх напрямках роботи ГУ Держпродспоживслужби у Вінницькій області, а саме:

  • дотримання законодавства щодо безпечності харчових продуктів;
  • обслуговування у сфері ветеринарної медицини;
  • дотримання санітарного законодавства;

 

  • запровадження системи реєстрації звернень громадян з питань захисту прав споживачів (журнали реєстрації, електронна передача скарг, контроль за виконанням та ефективним реагуванням);
  • організації безпечного та якісного харчування в дитячих закладах;
  • дотримання встановлених законодавством правил обробітку сільськогосподарських угідь;
  • дотримання законодавства в частині формування тарифів на послуги ЖКГ;
  • дотримання законодавства про реєстрацію сільськогосподарської техніки.

 

Записатись
Подати скаргу